Резултати

еНаука >  Резултати >  Social Media as a Tool of Destination Marketing Organizations
Назив: Social Media as a Tool of Destination Marketing Organizations
Аутори: Popesku, Jovan 
Година: 2014
Публикација: Sinteza
Издавач: Univerzitet Singidunum, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7912-539-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 715-721
DOI: 10.15308/SINTEZA-2014-715-721
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/2515
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/259830
URL: http://portal.sinteza.singidunum.ac.rs/Media/files/2014/715-721.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

7
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.