Резултати

еНаука >  Резултати >  Student perception of Moodle learning management system - a satisfaction and significance analysis
Назив: Student perception of Moodle learning management system - a satisfaction and significance analysis
Аутори: Kićanović, Ana  ; Dobrota, Marina  ; Glogovac, Maja  ; Čudanov, Mladen  
Година: 2015
Публикација: Interactive learning environments
ISSN: 1049-4820 Interactive Learning Environments Претражи идентификатор
Издавач: [Lisse, the Netherlands] : Swets & Zeitlinger Pub.
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 23 br. 4 str. 515-527
DOI: 10.1080/10494820.2013.788033
WoS-ID: 000356227500009
Scopus-ID: 2-s2.0-84931089249
VBS COBISS: 71889673
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/260832
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/71889673#izum.si
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1388
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису

103
SCOPUSTM
64
OpenCitations
77
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.