Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing research of wine consumers in the south and east Serbia region
Назив: Marketing research of wine consumers in the south and east Serbia region
Аутори: Snežana Đekić; Radovanović, Blaga ; Radovanović, Vladimir ; J. Petrović
Година: 2015
Публикација: International May Conferences on Stategic management - IMKSM2015
Издавач: University of Belgrade, Technical Faculty in Bor, Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6305-030-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 92-94
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/262721
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.