Резултати

еНаука >  Резултати >  Participation of Young People in - Digital Marketing in Serbia
Назив: Participation of Young People in - Digital Marketing in Serbia
Аутори: Jasmina Aresenijević; Andevski, Milica J.  
Година: 2019
Публикација: Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene
Издавач: Filozofski fakultet u Novom Sadu
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6065-537-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 8 str. 51-65
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264271
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.