Резултати

еНаука >  Резултати >  Istraživanje uticaja marketing strategija na izgradnju poverenja u onlajn okruženju
Назив: Istraživanje uticaja marketing strategija na izgradnju poverenja u onlajn okruženju
Exploring the impact of marketing strategies on building trust in the online shopping
Аутори: Jović, Marija  
Ментор: Štavljanin, Velimir  
Остала ауторства: Filipović, Vinka; Hanić, Hasan 
Година: 2013
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 515380122
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=1156
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/3062
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:7986/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/264426
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца