Резултати
еНаука >
Резултати >
Difficoltà di apprendimento dell’italiano L2 da parte dello studente serbo: livello morfosintattico (forme e usi di articoli, sostantivi, aggettivi e pronomi).
Назив: | Difficoltà di apprendimento dell’italiano L2 da parte dello studente serbo: livello morfosintattico (forme e usi di articoli, sostantivi, aggettivi e pronomi). | Аутори: | Ceković, Nevena P. ![]() ![]() |
Година: | 2012 | Публикација: | Komunikacija i kultura online | ISSN: | 2217-4257![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 3 br. 3 str. 79-88 | URI: | https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/679 http://zaposleni.fil.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/379 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/270549 https://www.komunikacijaikultura.org/index.php/kk/article/view/145 |
URL: | https://www.komunikacijaikultura.org/index.php/kk/article/view/145 | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 23M23 - Међународни часопис категорије M23 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.