Резултати

еНаука >  Резултати >  The elements of customer satisfaction model in Serbian conditions
Назив: The elements of customer satisfaction model in Serbian conditions
Аутори: Đorđević, Dejan ; Nikolić, Milan  ; Sajfert, Zvonko ; Spasojević-Brkić, Vesna  ; Ćoćkalo, Dragan  
Година: 2012
Публикација: International Journal of Services, Technology and Management
ISSN: 1741-5276 International Journal of Technology Management Претражи идентификатор
Издавач: Inderscience Publishers
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 17 br. 1 str. 87-87
DOI: 10.1504/IJSTM.2012.048026
WoS-ID: 000216535900005
Scopus-ID: 2-s2.0-84864193703
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/271868
https://machinery.mas.bg.ac.rs/handle/123456789/1544
URL: http://www.inderscience.com/info/inarticletoc.php?jcode=ijstm&year=2012&vol=17&issue=1
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

1
SCOPUSTM
1
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.