Резултати

еНаука >  Резултати >  The Role of Student Retention Customer Relationship Management (CRM) System in Institutions of Higher education
Назив: The Role of Student Retention Customer Relationship Management (CRM) System in Institutions of Higher education
Аутори: Lukić, Nemanja  ; Vesna Rodić Lukić  
Година: 2014
Публикација: PROCEEDINGS OF - INTERNATIONAL CONFERENCE - ON APPLIED INTERNET AND - INFORMATION TECHNOLOGIES
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-247-1 Претражи идентификатор
Колација: vol. 3 str. 35-43
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273313
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/aiit/old/archives/AIIT2014/Proceedings.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.