Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj interkulturalnog marketinga za nastup kompanija na tržištu Evropske unije
Назив: Značaj interkulturalnog marketinga za nastup kompanija na tržištu Evropske unije
Аутори: Šapić, Srđan  ; Golo, Jovana  
Година: 2015
Публикација: Ekonomsko-socijalni aspekti priključivanja Srbije Evropskoj uniji
Издавач: Kragujevac : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6091-059-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 295-307
VBS COBISS: 513488476
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513488476#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/275996
URL: https://www.ekfak.kg.ac.rs/images/Nir/ProjekatFakulteta/Zbornik2015.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.