Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj odnosa s javnošću u kreiranju turističkog imidža Srbije
Naziv: Značaj odnosa s javnošću u kreiranju turističkog imidža Srbije
Autori: Bazić, Miljojko; A. Bazić
Godina: 2010
Publikacija: Turistički imidž Srbije kao faktor razvoja privred
Izdavač: Institut za međunarodnu politiku i privredu, Beograd, Srbija
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7067-137-9 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 1 br. 1 str. 59-59
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/281522
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.