Резултати

еНаука >  Резултати >  The marketing dimensions of Facebook for enrolling study programs: Evidence from the University of Novi Sad
Назив: The marketing dimensions of Facebook for enrolling study programs: Evidence from the University of Novi Sad
Аутори: Costas Assimakopoulos; D. Dvizac; Simeunović, Nenad  ; Marija Nenadović
Година: 2014
Публикација: 2. International Conference of Contemporary Marketing Issues 2014 (ICCMI)
Издавач: Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki, Athens, Greece
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-960-287-145-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 865-873
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/287880
URL: http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2014/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.