Резултати

еНаука >  Резултати >  The Research Design of the Effects of the Internet Communications Aimed at the Millennial Generation
Назив: The Research Design of the Effects of the Internet Communications Aimed at the Millennial Generation
Аутори: Filipović, Jelena  
Година: 2012
Публикација: The Role of Contemporary Management and Marketing Methods in Improvement of Competitiveness of the Companies in Serbia within the Process of its Integration to the European Union -
Издавач: Ekonomski fakultet Beograd
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1259-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 209-231
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/288695
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.