Резултати

еНаука >  Резултати >  Епидемија као регулатор интерперсоналних односа: утицај комбиноване наставе на однос између ученика основне школе
Назив: Епидемија као регулатор интерперсоналних односа: утицај комбиноване наставе на однос између ученика основне школе
The epidemic as a ‘regulator’ of interpersonal relationships: The impact of ‘combined’ schooling on the relationship among primary school students
Аутори: Анђелковић, Биљана  ; Недељковић, Саша  
Година: 2021
Публикација: Гласник Етнографског Института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SASA
ISSN: 0350-0861 Glasnik Etnografskog instituta SANU Претражи идентификатор
Издавач: Београд : Етнографски институт САНУ / Belgrade : Institute of Ethnography SASA
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 69 br. 3 str. 625-639
DOI: 10.2298/GEI2103625A
VBS COBISS: 56434185
URI: https://dais.sanu.ac.rs/123456789/12488
https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3890
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/289968
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/56434185#izum.si
URL: https://www.ei.sanu.ac.rs/index.php/gei
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200173 (Etnografski institut SANU, Beograd) (RS-200173)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца