Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga
Naziv: Integrisano marketing komuniciranje i nova paradigma marketinga
Ostali nazivi: Integrated marketing communication and new marketing paradigm
Autori: Laban, Bogdan
Mentor: Grubor, Aleksandar  
Ostala autorstva: Mihić, Svetlana  ; Andrejević, Aleksandar
Godina: 2016
Publikacija: Универзитет Едуконс
Izdavač: Sremska Kamenica : Универзитет Едуконс, Факултет пословне економије
Tip rezultata: Doktorska disertacija
URI: http://educons.edu.rs/studije/doktorske-studije/repozitorijum/
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291288
https://redun.educons.edu.rs/handle/123456789/591
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7486
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca