Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Definitions and defining as indicators of the language development of preschool children
Naziv: Definitions and defining as indicators of the language development of preschool children
Autori: Lazarević, Emilija  ; Stevanović, Jelena  
Ostala autorstva: Gutvajn, Nikoleta  ; Stanišić, Jelena  ; Radović, Vera
Godina: 2021
Publikacija: Problems and perspectives of contemporary education
Izdavač: Belgrade : Institute for Educational Research
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-7447-157-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 118-140
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/660
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291942
Projekat: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-200018)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca