Резултати
еНаука >
Резултати >
Иновативни рад наставника у Србији: подстицаји и препреке на примеру приступа „тролист“
| Назив: | Иновативни рад наставника у Србији: подстицаји и препреке на примеру приступа „тролист“ Innovative work of the teachers in Serbia: incentives and obstacles in the case of “trefoil” approach |
Аутори: | Шефер, Јасмина | Остала ауторства: | Лазаревић, Емилија |
Година: | 2015 | Публикација: | Нове улоге за ново доба : Прилози за редефинисање образовне праксе | Издавач: | Београд : Институт за педагошка истраживања | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-7447-125-8 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 71-91 | VBS COBISS : | 216632844 | URI: | https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/775 http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/775 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292119 |
Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |