Резултати

еНаука >  Резултати >  Иновативни рад наставника у Србији: подстицаји и препреке на примеру приступа „тролист“
Назив: Иновативни рад наставника у Србији: подстицаји и препреке на примеру приступа „тролист“
Innovative work of the teachers in Serbia: incentives and obstacles in the case of “trefoil” approach
Аутори: Шефер, Јасмина
Остала ауторства: Лазаревић, Емилија  ; Стевановић, Јелена  ; Станковић, Дејан
Година: 2015
Публикација: Нове улоге за ново доба : Прилози за редефинисање образовне праксе
Издавач: Београд : Институт за педагошка истраживања
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7447-125-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 71-91
VBS COBISS 216632844
URI: https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/775
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/775
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292119
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца