Резултати

еНаука >  Резултати >  Exploring the Awareness of Embedded Sponsors Messages: The Case Study of the UEFA Champions League
Назив: Exploring the Awareness of Embedded Sponsors Messages: The Case Study of the UEFA Champions League
Аутори: Maričić, Milica M.  ; Bulajić, Milica V.  ; Horvat, Ana Ž.  ; Dobrota, Marina P.  
Година: 2018
Публикација: Proceedings of the IRES international conference
Издавач: Stockholm, Sweden
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-93-88192-40-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 9-14
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/297195
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.