Резултати

еНаука >  Резултати >  Research of social network´s importance for creating a network of consumers
Назив: Research of social network´s importance for creating a network of consumers
Аутори: Trandafilović, Igor; Paunović M; Plavšić A; Jelenković B
Година: 2013
Публикација: 2nd WSEAS International Conference on Economics, Political and Law Science (EPLS13)
ISSN: 2227-460X Претражи идентификатор
Издавач: Brasov, Romania, Rumunija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: br. 2 str. 216-221
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/297260
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.