Резултати

еНаука >  Резултати >  The Pragmatics of Serbian Television Commercials
Назив: The Pragmatics of Serbian Television Commercials
Аутори: Aleksić Hajduković, Irena V.  
Година: 2014
Публикација: Zbornik radova sa V naučnog skupa mladih filologa Srbije
Издавач: Filološko-umetnički fakultet u Kragujevcu
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-85991-60-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 5 br. 1 str. 195-202
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/300115
URL: http://www.filum.kg.ac.rs/dokumenta/izdavastvo/zbornici/2014%20V%20skup%20mladih%20filologa%202013%20knjiga1.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.