Резултати

еНаука >  Резултати >  Интегрисано оглашавање базирано на когнитивним и афективним реакцијама аудиторијума
Назив: Интегрисано оглашавање базирано на когнитивним и афективним реакцијама аудиторијума
Integrated advertising based on cognitive and affective reactions of тhe audience
Аутори: Cvijović, Jelena D.
Ментор: Kostić-Stanković, Milica  
Остала ауторства: Mihailović, Dobrivoje; Štavljanin, Velimir  ; Jeremić, Veljko  ; Ognjanov, Galjina  
Година: 2016
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 48195599
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/6558
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=3888
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:13057/bdef:Content/download
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:13160/bdef:Izvestaj/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/301113
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца