Резултати

еНаука >  Резултати >  Istraživanje društvenih mreža u funkciji marketinga u turizmu
Назив: Istraživanje društvenih mreža u funkciji marketinga u turizmu
Остали називи: Research of social networks in domain of tourism marketing
Аутори: Cvetković, Marko V.
Ментор: Vukmirović, Dragan
Остала ауторства: Štavljanin, Velimir  ; Hanić, Hasan 
Година: 2018
Публикација: Универзитет у Београду
Издавач: Универзитет у Београду, Факултет организационих наука
Тип резултата: Докторска дисертација
VBS COBISS: 515655322
URI: http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=6488
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/10612
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:19226/bdef:Content/download
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/301194
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца