Резултати

еНаука >  Резултати >  Strategije trgovinskog marketinga u uslovima internacionalizacije-primer tržišta Republike Srbije
Назив: Strategije trgovinskog marketinga u uslovima internacionalizacije-primer tržišta Republike Srbije
Аутори: Ćuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana  ; J. Samardžija
Година: 2015
Публикација: XX Internacionalni naučni skup SM 2015 - Strategijski menadžment i sistemi podrške odlučivanju u strategijskom menadžmentu
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet u Subotici, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-352-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 691-702
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/301515
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.