Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of public relations in the marketing tourism destination
Назив: The role of public relations in the marketing tourism destination
Аутори: Jeremić M.; Janošik, Marija  ; Matić P.
Година: 2018
Публикација: 7th Međunarodna naučna konferencija o turizmu BIST 2018
Издавач: Vrnjačka Banja
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 213-228
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/301860
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена: Уредница није имала увида у публиковану верзију рада, па рад није било могуће уредити.
Напомена о доступности: Пуни текст није доступан ни у електронској, ни у штампаној форми
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.