Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Intellectual disability, attention and behavior: Pedagogical considerations of the problem
Naziv: Intellectual disability, attention and behavior: Pedagogical considerations of the problem
Otklonenija v umstvennom razvitii, vnimanie i povedenie- pedagogicxeskoe rassmotrenie problemw
Intelektualna ometenost, pažnja i ponašanje – pedagoška razmatranja problema
Autori: Maćešić-Petrović, Dragana  ; Kovačević, Jasmina  ; Hasanbegović, Husnija
Godina: 2015
Publikacija: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Pretraži identifikator
Izdavač: Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 70 br. 1 str. 115-121
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/216120588#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/302649
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/948
http://www.vbs.rs/scripts/cobiss?ukaz=DISP&id=0128063925081545&rec=3&sid=1
Projekat: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.