Резултати

еНаука >  Резултати >  Edukacioni pristup čitanju slabovidih učenika
Назив: Edukacioni pristup čitanju slabovidih učenika
Educational approach to reading of students with low vision
Аутори: Eškirović, Branka ; Vučinić, Vesna  ; Jablan, Branka  
Остала ауторства: Gligorović Milica
Година: 2012
Публикација: Zbornik radova
Zbornik radova –2. Naučni skup, „Stremljenja i novine u Specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji”, Beograd, 28. decembar 2012
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-036-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 107-115
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/303265
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2030
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца