Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Efekti i iskustva o procesu ogledne primene pristupa trolist u osnovnoj školi: projekat od podsticanja incijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu
Naziv: Efekti i iskustva o procesu ogledne primene pristupa trolist u osnovnoj školi: projekat od podsticanja incijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu
Autori: Šefer, Jasmina 
Godina: 2016
Publikacija: Dijalozi u obrazovanju
Izdavač: Beograd: Društvo istraživača u obrazovanju u Srbiji, Serbia
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-80642-01-7 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 101-104
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/303290
URL: http://www.dios.edu.rs/zbornik-radova-dijalozi-u-obrazovanju-2016/
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.