Резултати

еНаука >  Резултати >  MOTIVI ZA KORIŠĆENJE DRUŠTVENIH MREŽA U KONTEKSTU MARKETINGA
Назив: MOTIVI ZA KORIŠĆENJE DRUŠTVENIH MREŽA U KONTEKSTU MARKETINGA
Аутори: Gardašević, Jovana R.  ; Jovana Čenejac
Година: 2018
Публикација: INOVAEDUCATION 2018
Издавач: Novi Sad: Faculty of Economics and Engineering Management in Novi Sad
Тип резултата: Научни чланак
ISBN: 978-86-87619-89-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 str. 171-182
URI: https://unilib.phaidrabg.rs/o:4884
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/305001
URL: https://www.fimek.edu.rs/thematic-proceedings.html
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.