Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza tržišne pozicije konkurentskih proizvoda primenom dvostepenog metoda ocenjivanja dinamičkih faktorskih modela
Назив Analiza tržišne pozicije konkurentskih proizvoda primenom dvostepenog metoda ocenjivanja dinamičkih faktorskih modela
Аутори: Mladenović, Zorica  ; Čolić, Lazar A.
Година: 2014
Публикација: Ekonomska politika i razvoj2
Издавач: Ekonomski fakultet, Beograd
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1389-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 205-227
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/305711
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.