Rezultati

eNauka >  Rezultati >  A qualitative evaluation of evolution of a learning analytics tool
Naziv: A qualitative evaluation of evolution of a learning analytics tool
Autori: Ali, Liaqat; Hatala, Marek; Gašević, Dragan; Jovanović, Jelena  
Godina: 2012
Publikacija: Computers and Education
ISSN: 0360-1315 Computers and Education Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 58 br. 1 str. 470-489
DOI: 10.1016/j.compedu.2011.08.030
WoS-ID: 000298524300042
Scopus-ID: 2-s2.0-80053172235
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/306792
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
21aM21a - Rad u međ. časopisu izuzetnih vrednosti

171
SCOPUSTM
124
OpenCitations
127
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.