Резултати

еНаука >  Резултати >  How TV commercials affect attention and memory?
Назив: How TV commercials affect attention and memory?
Аутори: Brana Kostić; Vanja Ković  ; Vera Miler Jerković  ; Janković, Milica M.  
Година: 2021
Публикација: 8th International Conference on Electrical, Electronic and Computing Engineering IcETRAN 2021
Издавач: ETRAN Society, Belgrade, Academic Mind, Belgrade
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7466-894-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 147-150
URI: http://zaposleni.etf.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/3/708261
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/310011
URL: https://www.etran.rs/2021/en/proceedings/
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.