Резултати

еНаука >  Резултати >  Međunarodni marketing kao faktor razvoja izvozne konkurentnosti
Назив Međunarodni marketing kao faktor razvoja izvozne konkurentnosti
Аутори: Mihailović, Branko  ; Cvijanović, Drago  
Година: 2012
Публикација: Međunarodni marketing kao faktor razvoja izvozne konkurentnosti
ISSN: 0354-7671 Претражи идентификатор
Издавач: Institut za ekonomiku poljoprivrede
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-6269-002-9 Претражи идентификатор
Колација: str. 1-273
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/312124
http://repository.iep.bg.ac.rs/658/
URL: https://www.iep.bg.ac.rs/images/stories/dokumenti/Monografije/Medjunarodni%20marketing%20kao%20faktor%20izvozne%20konkurentnosti.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.