Резултати

еНаука >  Резултати >  Kreiranje vrednosti za potrošače kao izvor konkurentske prednosti trgovinskih preduzeća
Назив: Kreiranje vrednosti za potrošače kao izvor konkurentske prednosti trgovinskih preduzeća
Аутори: Ćuzović, Sreten  ; Sokolov-Mladenović, Svetlana  
Година: 2013
Публикација: Istraživanje i analiza povezanosti primene specijalizovanih menadžment disciplina i konkurentnosti srpske privrede
Издавач: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7680-269-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 60-81-81
VBS COBISS: 31390217
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/314497
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/31390217#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.