Резултати

еНаука >  Резултати >  Branding in Serbian Rural Tourism
Назив Branding in Serbian Rural Tourism
Аутори: Vukić Milena; Popović, Milena J.  ; Kuzmanović, Marija  
Година: 2012
Публикација: International Congress on Social & Cultural Studies (ICSCS2012)
Издавач: World Academy of Science, Engineering and Technology, Indonesia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-84-612-8475-7 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 str. 90-97
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/318115
URL: https://www.waset.org/conferences/2012/bali/icscs/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.