Резултати

еНаука >  Резултати >  Creating a State Brand: a Brand and Branding Serbia
Назив: Creating a State Brand: a Brand and Branding Serbia
Аутори: Cvijanović, Drago  ; Simić, Nataša; Vukotić, Svetlana  
Година: 2018
Публикација: Ekonomika
ISSN: 0350-137X Ekonomika Претражи идентификатор
Издавач: Ekonomika
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 64 br. 1 str. 43-54
DOI: 10.22004/ag.econ.290253
URI: https://nir.mef.edu.rs/repository/handle/ed4fabfd-911a-11ee-852a-b483510689d4
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/322405
URL: https://econpapers.repec.org/article/agssereko/290253.htm
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.