Резултати

еНаука >  Резултати >  Characteristics of Marketing Communication Strategy of a Small Enterprise
Назив: Characteristics of Marketing Communication Strategy of a Small Enterprise
Аутори: Lazarević Moravčević, Marija S.  
Година: 2019
Публикација: Economic Analysis: Applied Research in Emerging Markets
ISSN: 2560-3949 Economic analysis: Twice a Year Scientific Journal Претражи идентификатор
Издавач: Belgrade: Institute of Economic Sciences
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 52 br. 2 str. 104-112
DOI: 10.28934/ea.19.52.2.pp104-112
VBS COBISS: 512585570
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/323972
http://ebooks.ien.bg.ac.rs/1558/
URL: https://www.library.ien.bg.ac.rs/index.php/ea/article/view/1123/1044
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.