Резултати

еНаука >  Резултати >  Društvena odgovornost kompanija kao marketinška mogućnost
Назив Društvena odgovornost kompanija kao marketinška mogućnost
Corporate Social Responsibility as Marketing opportunity
Аутори: Rakić, Mira R.  ; Rakić, Beba R.  
Година: 2013
Публикација: Međunarodna naučna konferencija: Uticaj klimatskih promena na životnu sredinu i privredu/ International Scientific Conference: Impact of Climate Change on the Environment and the Economy. Knjiga apstrakta = Book of Abstracts (apstrakti uporedo na srpskom
Издавач: Naučno-stručno društvo za zaštitu životne sredine Srbije - Ecologica, Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89061-03-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 116-116
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/326149
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.