Резултати

еНаука >  Резултати >  Uzročno povezani marketing kao oblik filantropskog ponašanja kupaca
Назив: Uzročno povezani marketing kao oblik filantropskog ponašanja kupaca
Аутори: Raletić Jotanović, Saša; S Radojević P; Katić A
Година: 2011
Публикација: Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici
ISSN: 0350-2120 Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 47 br. 25 str. 139-149
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/328771
URL: http://www.ef.uns.ac.rs/anali/arhiva/anali-br-25-2011.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.