Резултати

еНаука >  Резултати >  Razumevanje faux pas kod bilingvalnih učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
Назив: Razumevanje faux pas kod bilingvalnih učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
Understanding of faux pas in bilingual children with mild intellectual disability
Аутори: Brojčin, Branislav  ; Glumbić, Nenad  ; Đorđević, Mirjana  ; Banković, Slobodan  
Остала ауторства: Jugović Aleksandar; Japundža-Milisavljević Mirjana; Grbović Aleksandra
Година: 2016
Публикација: Zbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-089-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 197-204
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2464
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/329164
URL: http://www.fasper.bg.ac.rs/downloads/2016/20161230_1-Zbornik_radova_nacionalni_skup-2016.pdf
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца