Резултати

еНаука >  Резултати >  Razumevanje ponašanja potrošača kao ključni faktor postizanja tržišne konkurentnosti
Назив: Razumevanje ponašanja potrošača kao ključni faktor postizanja tržišne konkurentnosti
Аутори: Đurđević, Diona  ; Ilić, Dragan  ; Tot, Vilmoš  
Година: 2012
Публикација: Zbornik celih radova 8. Majske konferencije o strategijskom - menadžmentu – MKSM2012
Издавач: Univerzitet u Beogradu, Tehnički fakultet u Boru, Odsek za menadžment, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80987-96-5 Претражи идентификатор
Колација: vol. 8 br. 1 str. 943-949
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/329171
URL: https://menadzment.tfbor.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2014/05/Zbornik-celih-radova-_-MKSM2012.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.