Резултати

еНаука >  Резултати >  Imbalanced learning approach to the categorization of articulation disorders
Назив: Imbalanced learning approach to the categorization of articulation disorders
Аутори: Furundžić, Draško  ; Jovičić, Slobodan ; Subotić, Miško  ; Punišić, Silvana  
Година: 2013
Публикација: Verbal Communication Quality-Interdicsiplinary Research II. (Eds): S., Jovičić, M., Subotić, Mirjana Sovilj
Издавач: LAAC , IEPSP
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-81879-46-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 147-163
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/330542
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.