Резултати

еНаука >  Резултати >  Importance of CRM Strategy Development for Increasing Competitiveness of Serbian Enterprises
Назив: Importance of CRM Strategy Development for Increasing Competitiveness of Serbian Enterprises
Аутори: Stanković Ljiljana; Đukić Suzana; Popović, Ana 
Година: 2010
Публикација: Proceedings from 19th Annual Conference on Business and Marketing Strategies For CEE
Издавач: Vienna University for Economics and Business Institute for Export Management & De Paul University-Department of Marketing-College of Commerce, Chicago, Austrija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-3-9503290-0-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 461-482
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/331131
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.