Резултати

еНаука >  Резултати >  From customer satisfaction to CSR in Serbian conditions – a review of literature and business practice
Назив: From customer satisfaction to CSR in Serbian conditions – a review of literature and business practice
Аутори: Ćoćkalo Dragan  ; Bešić, Cariša  ; Đorđević Dejan; Bogetić Srdjan
Година: 2012
Публикација: Strategic management
ISSN: 1821-3448 Strategic management Претражи идентификатор
Издавач: Subotica : University of Novi Sad, Faculty of Economics
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 17 br. 4 str. 50-58
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/331823
URL: https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=1821-34481204050C
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.