Резултати

еНаука >  Резултати >  Унапређивање хемијске писмености ученика основних школа кроз контекстуални приступ обради наставне јединице Алкани
Назив: Унапређивање хемијске писмености ученика основних школа кроз контекстуални приступ обради наставне јединице Алкани
Аутори: Putica, Katarina  ; Ralević, Lidija  
Година: 2022
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Учитељски факултет Универзитета у Београду
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 35 br. 1 str. 91-100
DOI: 10.5937/inovacije2201091P
URI: http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/5022
http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/4904
http://cherry.chem.bg.ac.rs/handle/123456789/4903
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/336459
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200288 (Inovacioni centar Hemijskog fakulteta u Beogradu doo) (RS-200288)
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца