Резултати

еНаука >  Резултати >  The analysis of Serbian customers satisfaction with e-services quality dimensions of lodging e-intermediaries
Назив: The analysis of Serbian customers satisfaction with e-services quality dimensions of lodging e-intermediaries
Аутори: Nikola Mihajlović; Popesku, Jovan 
Година: 2016
Публикација: SITCON 2016 conference
Издавач: Univerzitet Singidunum, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7912-641-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 br. 1 str. 260-260
URI: http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/4640
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/340081
URL: http://sitcon.singidunum.ac.rs/2016/wp-content/uploads/sites/3/2016/11/US-SITCON-2016.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.