Резултати

еНаука >  Резултати >  Elektronička trgovina i integralna višekanalna strategija
Назив: Elektronička trgovina i integralna višekanalna strategija
Аутори: Stipe Lovreta; Stojković, Dragan  
Година: 2014
Публикација: rade Perspectives 2014: People, technology, knowledge
Издавач: Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-346-004-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 308-320
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/340846
URL: http://web.efzg.hr/dok/kid/TRADE%20PERSPECTIVES%202014.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.