Резултати

еНаука >  Резултати >  Assessing customer value for new products using conjoint analysis
Назив: Assessing customer value for new products using conjoint analysis
Аутори: Kuzmanović, Marija S.  ; Andrić-Gušavac, Bisera  ; Martić, Milan M.  
Година: 2011
Публикација: Knowledge management and organizational culture of global organization
Издавач: Poznań : Publishing House of Poznan University of Technology
Тип резултата: Поглавље у монографији
Колација: str. [265]-279-279
VBS COBISS: 514930842
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/345900
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/514930842#izum.si
URL: http://publikacje.logistyka-produkcja.pl/en/monographs/monographs-2011/79-knowledge-management-and-organizational-culture-of-global-organization-.html
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.