Резултати

еНаука >  Резултати >  Reinženjering i marketing u savremenim uslovima poslovanja
Назив: Reinženjering i marketing u savremenim uslovima poslovanja
Аутори: Urošević, Snežana  ; Riznić, Dejan  
Година: 2012
Публикација: VIII Majska konferencija o strategijskom menadžmentu, Bor
Издавач: Univerzitet u Beogradu, Tehnički fakultet u Boru, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-80987-67-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 687-695
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/347335
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.