Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza kulutralne dimenizije i njenog uticaja na međunarodne marketing aktivnosti
Назив: Analiza kulutralne dimenizije i njenog uticaja na međunarodne marketing aktivnosti
Аутори: Šapić, Srđan  
Година: 2015
Публикација: Međunarodne marketing aktivnosti – kulturalna dimenzija
Издавач: Ekonomski fakultet, Kragujevac
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-6091-050-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 1-152
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/350884
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.