Резултати

еНаука >  Резултати >  Управљање брендом на основу интегрисаних маркетинг комуникација
Назив: Управљање брендом на основу интегрисаних маркетинг комуникација
Upravljanje brendom na osnovu integrisanih marketing komunikacija
Аутори: Лазовић, Катарина
Ментор: Brzaković, Miodrag  
Остала ауторства: Jovanović, Dragutin; Brzaković, Miodrag  ; Virijević Jovanović, Saša
Година: 2016
Публикација: Универзитет Привредна академија у Новом Саду
Издавач: Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija146175802225989.pdf?controlNumber=(BISIS)100799&fileName=146175802225989.pdf&id=5486&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=100799&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije146183473932623.pdf?controlNumber=(BISIS)100799&fileName=146183473932623.pdf&id=5493&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/5946
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/351438
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца