Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Утицај имиџа и укупног задовољства у дестинацији на лојалност потрошача у туризму - пример Србије
Naziv Утицај имиџа и укупног задовољства у дестинацији на лојалност потрошача у туризму - пример Србије
Uticaj imidža i ukupnog zadovoljstva u destinaciji na lojalnost potrošača u turizmu - primer Srbije
The influence of destination image and consumer overall satisfaction on destination loyalty - case of Serbia
Autori: Арменски, Тања
Mentor: Ćurčić, Nevena
Ostala autorstva: Hadžić, Olga; Đurđev, Branislav; Ćurčić, Nevena; Grubor, Aleksandar  
Godina: 2014
Publikacija: Универзитет у Новом Саду
Izdavač: Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет
Tip rezultata: Doktorska disertacija
URI: http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija139868201944745.pdf?controlNumber=(BISIS)86608&fileName=139868201944745.pdf&id=1874&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=86608&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/351647
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=86608&source=eNauka&language=en
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije139868202897433.pdf?controlNumber=(BISIS)86608&fileName=139868202897433.pdf&id=1875&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/1732
Projekat: Transformacije geoprostora Srbije - prošlost, savremeni problemi i predlozi rešenja (RS-176020)
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca